-
Karta Visa Business
Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie
Dlaczego warto?
wygoda i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
łatwa kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS,
szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł)
Przydatne informacje
Zastrzeganie karty
W przypadku utraty karty VISA (zagubienie lub kradzież) należy bezzwłocznie zgłosić ten fakt:
- w dowolnym centrum VISA lub telefonicznie w Centrum Kart:
(+48) 86 215 50 50- Opłata za połączenie wg taryfy operatora
(+48) 22 539 50 50 - Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
(+48) 828 828 828 - Jest o numer pod którym można zastrzegać wszystkie karty. - za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
- osobiście w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Różanie lub innego zrzeszonego z Bankiem BPS, wydającej kartę VISA lub w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty do końca okresu jej ważności.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.
W miejsce karty utraconej i zastrzeżonej Bank, na wniosek Posiadacza karty, wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i numerem PIN.