Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych w swobodny i bezpieczny sposób, dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce.
Funkcje aplikacji Nasz Bank to min.:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
1. Wejdź do sklepu Google Play (android) lub App Store (iOS) i pobierz aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
a) podaj nazwę urządzenia
b) wpisz otrzymany kod z SMS
c) zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
d) ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Kliknij w poniższy link, by zapoznać się z Instrukcją użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank