Skip to main content

Informacja o nowej wersji Internet Bankingu

Dzień Dobry

Informujemy, że, zakończyliśmy prace związane z przygotowaniem nowej wersji Internet Bankingu.

Zmienione oprogramowanie planujemy udostępnić klientom w nocy z 22 na 23 marca (środa/czwartek).

UWAGA!

W związku z nieustającymi atakami hackerskich grup przestępczych na bankowość internetową, w kolejnych wersjach naszego oprogramowania IB i IBF implementujemy coraz nowsze i bardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa weryfikujące m.in autentyczność stron wyświetlanych na komputerach klientów banków. W momencie jakiejkolwiek modyfikacji strony będącej wynikiem umieszczenia nieautoryzowanego kodu przez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze klienta, dostęp do bankowości internetowej będzie utrudniony lub niemożliwy.

Jeśli po wgraniu nowej wersji wystąpią problemy z logowaniem się do bankowości internetowej (tzw. białe ekrany), może to świadczyć o próbach nieautoryzowanego dostępu do Internet Bankingu. By wyeliminować te podejrzenia klient powinien przeprowadzić poniższe działania:

  1. Sprawdzić aktualność oprogramowania antywirusowego. Posiadając aktualną wersję przeskanować komputer.
  2. Sprawdzić czy strona nie została zablokowana przez program blokujący np. Adblock.
  3. Sprawdzić czy strona działa na innej przeglądarce.
  4. Sprawdzić czy można zalogować się z innego komputera.
  5. W przypadku dalszej niedostępności usługi IB należy skontaktować się z bankiem.